Manusia Paling Bodoh






Assalamualaikum...


aku rasakan lah dalam dunia nie kan, aku je satu satunye manusia paling bodoh di dunia ni.. sebabnye mengharapkan sesuatu tak kan mungkin aku miliki tapi aku nak jugak memiliki bende tu... aku dah tau dah bende tu tak kan aku dapat punye la, tapi aku nak sangat bende tu.. okey la.. this time, i will finish it..

aku rase aku da patut behenti dengar rayuan syaitan yang suke hasut aku dengar cerita dia.. nak amik perhatian??? sudah lah... diri aku nie dah lame dah kene reject.. nak bercinte lagi.. memang tak la...

aku tak bagitau sape sape lagi, aku da tutup account wechat aku.. sebab aku tengok diri aku nie, aku nak sangat kat dia.. so langkah paling baik aku buat sekarang nie ialah, aku kene jaohkan diri aku daripada ingat dekat orang yang tak patut aku jatuh cinta.. hehehe.. 

okey la.. aku tak balik rumah nie.. need to go..
bye..

my favorite song.. 
 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^