2 Week Holiday

.
- Assalammualaikum -
> Hye Guy's <
.
.
Hohoho.. Dalam office aku, cuma aku je makhluk yang dapat cuti panjang gila. 2 week beb. Bukan senang nak dapat cuti panjang macam tu. Even though aku cuti 2 week, gaji aku sangat sangat la sikit aku dapat. Huhuhu. Sedeh beb. Tapi tak pe. Aku amik cuti ni bukan saje saje kan. Aku balik pon sebab ayah aku dan ladang chili kami. Aku tak boleh cakap ladang chili aku sebab ni project family aku. So kene guna kami. Hahaha.
.
.
For your information, last week my dad sick. Got a high fever. Suddenly it's become worse. Dan lepas tu ayah aku batuk berdarah, berak berdarah dan akhirnye masa nak bawak ayah aku pergi dekat kerete, ayah aku pengsan. Hantar ke klinik, klinik suruh hantar ke hospital. Dah hantar ke hospital, hospital hantar ke hospital lain. Dasyat tak. 2 hari tak boleh makan beb. Rupa rupanye usus ayah aku bengkak. Sebab dijangkiti kuman. Adesssss. 
.
.
Dan sebab tu jugak la aku amik cuti 2 minggu. Sebab ayah aku sakit, so mak aku kene jaga ayah aku. Aku? Aku kene la jaga ladang dengan adik aku. Sebenarnye aku tak tau nak buat ape. Sebab aku tak tahu macam mana nak buat. Sebab nak menjaga pokok cili ni bukan macam jaga pokok cili biasa. Siram pokok. Lepas tu masok rumah. Tak ada maknenye la. Pokok cili ni kene rawat. Air dia, racun dia sume tu ada sukatan. Salah sukat, abis la pokok tu. Hehee. Tapi tak pe la, ape guna cuti 2 minggu ni tak guna betul betul untuk belajar kan. Baru la nanti dapat hasil yang lumayan. Hehehe. 
.
.
So ini lah plan cuti 2 minggu aku. Work. And take care my dad. Hehehe. Tak ada sebab lain untuk aku amik cuti ni. Well inilah keje anak orang kampung. Ada pokok getah, kita noreh. Ada ladang, kita merawat. Ada aweks, kita mengorat. Hehehe. Joke joke. Mimpi ler nak mengorat anak dara orang. Aku bukan ada pape pon nak bagi anak dara orang tu makan. Hahaha. Okey la. Need to go. Bye. Assalammualaikum guys. Hehehe.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks