Malu Beb

Assalamualaikum..

Erkkkk.. nak tanye la.. korang penah tak terjadi macam nie.. maksud aku mase beli makanan kat kedai pas tue makanan tue terkene kat jari kite... dan secara tak sengaje kite terhisap jari kite tue??korang penah berlaku cam tue tak??

hahahhaahaha.. nie kisah lawak berlaku kat aku tadi.. heheheehe.. time tue tadi dalam pukul 7petang gak la tadi.. aku beli makanan lewat sebab mule mule aku ingat nak berbuke dengan biskut cracker jer.. tapi kawan aku suruh aku beli gak makanan.. so nak tak nak aku pon beli la kan..

so mase sampai kat cafe tadi, aku beratur sangat la lame.. time tengah dapat polystyrene, aku bubuh la nasi kan.. pas tue.. da syok nie.. sebab da cepat nie nak beli makanan nie.. tibe tibe lak ada senior yang baru sampai nie potong line lak..benggang la kan..ye la orang laen pon beratur jugak kan.. da la baris panjang.. n dia lak selamber jer potong line..

bukan aku je benggang tapi ada la gak budak depan aku pon benggang gak so aku cakap la dengan dia.. budak tue sound slow slow.. so aku cakap la daripada sound slow baek sound kuat kuat an.. bia dia malu.. senior tue orang aktif PRS(Pembimbing Rakan Siswa) tak kan tak reti bahase nak beratur kan.. malas nak cakap banyak la pasal senior tue.. kang berjele panjang cerita aku nie.. 

so pas senior tue blah pas bayar makanan dia.. so aku pon dapat beli makanan la an.. aku beli ikan keli.. time tengah mematah 2 badan ikan keli tue, tangan aku secara spontan terusik ikan tue.. dan secara tak sengaje.. jari aku tue secare tak sengaje termasok kat mulut.. opssss.. pas tue aku tersedar.. dan aku cakap dengan diri aku..

ehhhhh.. aku kan tengah puase.. nape aku pegi hisap jari aku la. 

pas tue aku perasan sorang budak pompuan junior nie pandang aku and ketawa slow.. pas tue dengan muke yang malu gile nie.. aku cakap dengan dia.. diam diam suda.. malu nie.. hahahahahaha... pas tue dia senyum je.. 

arghhhhhh... siyes malu dok tadi.. da depan junior lak tue... arghhhhhhhh... mane nak letak muke nie.. arghhhhhhh.. malu malu

Comments

Mia Meymi said…
hee..nak buat camne klau dah trlupa..
hehehehe..erkkkk..tapi malu tau sebab junior tue pompuan..hahaahha

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh