Wa Hepi Beb

Assalamualaikum..



haiiii korang.. maaf la.. ari nie aku baru dapat update blog nie.. kalu ikutkan sepatutnye ari ari aku dapat update tapi kan.. henset aku nie.. samsung galaxy s advance nie ada masalah lak nak update blog.. setiap kali aku nak update je mesti failed.. nak update je failed.. terutamenye bile gune application blogger for android.. hampeh tol.. langsung betol software tue.. sedap tue memang da sedap da gune software tue.. tapi nak update memang hampeh...

tapi la ari nie aku nak berkongsi la dengan korang bende yang aku hepi gile.. siyes epi beb.. bukan epi biasa. tapi epi gile macam orang teracat akal.. hahahahhaa.. nak tau ape??

ari nie aku dapat berborak dengan my first love.. insan pertama yang pertama aku yang pernah aku bercinte.. hehehehe... dulu aku selalu tengok wall dia.. tapi tak berani nak chat ngan dia sebab aku takot dia marah dengan aku... yela sebab dulu aku pernah menipu dia.. n aku wiso la dia benci plus marah aku lagi kan.. hehehe..

hehehe.. tadi mase dapat berborak dengan dia.. aku memang siyes epi.. and kalu korang nak tau.. aku dulu penah mesej dengan "adik dia" dulu.. and aku tanye la dia.. mane adik dia yang bawah setaun dari dia.. aku nak tau la kan.. takot la gak sebab aku penah berjanji dengan dia sesuatu.. so aku cakap la kat my first love tue.. cakap punye cakap.. akhirnye dia bagitau aku.. sebenarnye "adik dia" tue tak wujud dan identiti sebenarnye adik dia tue ialah dia sendiri.. hahaha.. siyes beb aku tanye pasal adik dia tue sebab aku serba salah dengan dia sebenarnye.. sebab aku penah berjanji dengan dia.. sebab tue la aku tanye dia... tak sangke lak aku da terkene dengan dia.. hahaha.. WAKENABEB.. hahahaha...

tapi aku tak marah pon.. janji dia da jujur dengan aku kan.. lagipon adil la kan.. 1-1.. hehehe.. tapi aku berharap dia masih ada lagi perasaan cinte kat aku.. siyes aku berharap sangat sangat... hehehehe...

Comments

Hehehe..mne ada..kiteorang borak biasa2 je...tak tuit pn

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh