My Life My Story Part Last


seperti yang aku janji kan.. kali nie aku cerita kan kenape aku busy gile sem nie dan kenape aku terok sangat  kehadiran aku ke kelaz sem nie.. okey la... tapi jangan komen terok terok da la.. hahahaha..

okey la.. sem nie aku sangat sangat busy sebab sebenarnye aku wat final project seorang dan project aku sangat sangat la payah sampaikan aku sendiri tak tau nak wat macam.. tapi alhamdulillah nasib baek aku ada sedikit duet untuk melancong.. bukan melancong untuk berseronok tapi melancong untuk carik tok guru yang boleh ajar aku PHP.. sebab website aku mengunakan PHP.. iaitu coding.. kalu korang yang blog nie tak tau coding, nampak sangat korang nie penipu.. sebab kalu korang nak tau, coding coding nie, mainan budak budak programming poyo lebih.. tapi kalu korang amik kos programming nie, mesti korang expert edit blog nie.. hehehe..

tapi siyes la.. kalu korang amik kos programming nie, pasti korang rase pe yang aku rase.. sebab programming nie maen bahase.. macam kite la.. nak pegi ke luar negara kene belajar banyak bahasa.. tapi kalu programming nie, kalu nak wat sesuatu software ke, website ke pape la, sume nye kene maen coding.. bile korang belajar coding nie, banyak kelebihannye.. korang boleh hacking orang.. hahahaha gelak jaat jap.. hahaha.. 

selain tue.. aku busy sebab aku wat bisnes kat poli.. aku wat bisnes Nasi Goreng dan Air.. masyuk tue.. tapi penat tue biase la tue.. bayang kan aku start wat keje dalam pukul 8 malam sampai la kul 11.30 malam untuk siap masak dengan buat air.. setiap ari kul 10.30 malam aku turun cafe beli ais 1 guni.. nasib baek la murah.. Alhamdulillah.. sebenarnye aku wat bisnes nie bukan saje saje pon.. tapi sebab setiap malam mesti ada orang datang carik makanan kat bilik aku.. so aku pikir la nak wat bisnes.. aku dapat pahale sebab dapat bagi diorang makan sampai kenyang, diorang lak dapat tak payah carik makanan lagi.. hanye tunggu aku datang bilik ke bilik.. ada nasi ada air.. so kenyang la diorang.. dan bisnes aku nie kadang kerugian tue ada la gak.. tapi tak pe la.. bisnes kan.. biasa la tue.. selalu nye aku abis menjual air ngan nasi goreng nie dalam kul 1 pagi.. pas tue baru la aku study.. tue la kadang aku tak dapat tengok blog aku.. hehehehe...



so kebanyakkan la aku busy sebab 2 sebab diatas tue la.. kalu nak cakap pasal test quiz tue memang la wat aku busy gak.. tapi aku more busy lebih pada 2 sebab kat atas tue la.. hehehehe.. sebab tue aku nak mintak maaf la sangat sangat sebab jarang update blog.. sorry ek..

ps: kalu nak tengok final project aku, korang boleh la ke laman web nie.. www.kedaikami.net

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^