Mungkin Jadi Anak Derhaka


sejak aku practical nie, aku kan bawak moto.. dan moto yang aku gune nie moto akak aku sendiri.. bukan moto orang pon.. sejak aku mule keje gile gile nie, aku banyak bende nak gune dengan duet aku tue.. aku sanggup wat keje sampai penat demi impian aku.. serius..

back to main entry.. seperti cerita atas aku, ape kaitan moto dengan anak derhaka nie.. okey la.. kaitan antara moto dengan anak derhaka nie sebenarnye kisah aku nak gune moto abang aku.. tapi biasa la.. abang aku tak bagi.. dan yang paling best dulu mak aku menyebelahi aku, tapi sekarang tak lagi.. so macam biase la.. aku tak suke fight dengan sape sape.. lagi lagi dengan parent aku sendiri..

so kali nie aku akan wat lagi pekara 2 tahun lepas.. yang mane ape yang aku nak aku akan wat dan beli.. aku bukan boros... tapi sejak dulu, aku tak penah dapat barang yang aku mintak.. dan kompem kompem la adik bradik aku je dapat.. kalu aku nak, aku kene beli sendiri.. tue la takdir aku sejak aku berade di zaman sekolah..

dulu adik aku dapat buat lesen moto untuk pergi sekolah.. cepat gile permintaan dia ditunaikan.. aku yang pergi sekolah pon, mintak lesen moto pon tak dapat.. last last abis sekolah baru lah dapat wat lesen.. akak aku lak dapat moto sebab umah sewa dia jaoh daripada tempat belajar dia.. dan adik aku yang dulu dapat wat lesen jugak dapat moto sebab alasan same.. dan sekarang aku umah jaoh daripada tempat keje.. tapi aku tak dapat moto.. tak pe la kalu mak aku support sikit nak bayar beli moto.. aku epi la jugak.. tapi sayang.. aku tak dapat permission tue dan aku kene gune duet aku sendiri..

dulu aku beli hp, wahhhhh.. terok aku dimarah.. sebab aku beli hp.. duet?? duet aku la.. tue pon aku dimarah.. dan insya'Allah lepas nie aku akan beli moto pakai duet aku.. nak marah?? marah la.. duet aku.. aku keje.. janji aku tak gune duet parent aku.. sejak aku practical nie, da berape kali aku lapa.. aku tak mintak duet parent aku.. sebab nye aku malas nak dengar parent aku memekak sebab aku mintak duet.. padahal aku jarang mintak kot.. yang selalu mintak, adik aku je.. and maybe diorang memekak sebab abang aku tak mampu nak bayar duet moto so diorang kene bayarkan.. sebab tue diorang memekak kat telinge aku..

dan sebab tue la, ape jua aku wat, mesti nampak salah nye.. ape yang betol pon aku tak tau la.. rase nye aku nie tak ada kot yang betol nye.. sume bende aku wat salah.. adessss.. da nasib aku.. 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks