Why Why Why


Aku nie sebenarnye sangat sangat jahil tentang bab couple nie.. aku tak kate aku dah bercouple sebab aku  da berumah tangge.. aku ngan wife tak penah couple tapi kahwin teros.. bukan aku gelojoh nak kahwin tapi aku tak nak aku ngan wife aku dapat dose sebelum berkahwin.. mesti korang nak pahala daripada dose kan.. hehehe..

tak ada la.. tujuan aku wat entry kali sebab aku pelik.. pelik dengan manusia yang suke bercouple walaupon baru 3 ari putus then dapat jodoh dia couple balik.. tapi nie contoh je.. bukan betol pon.. kot laaa.. sebab laa kan.. sebenarnye lelaki nie kadang tak boleh control nafsu dia walaupon dia alim macam mana pon.. tapi lelaki nie still boleh la control diri dia daripada melakukan zina.. tapi tak semua la..

punce utama kadang lelaki nie menjadi manusia buas bukan lah disebabkan dahagakan S E K S.. tapi masalah nye daripada perempuan itu sendiri.. sebab nye kenape korang pakai baju yang nipis.. kenape pakai seksi.. kenape pakai kecik sikit tapi mendada?? itu persoalan nye.. adakah korang suke lelaki tengok korang macam tue?? or korang nak lelaki tue tengok bentuk badan korang?? or korang nak lelaki itu M A K A N korang??? itu la kadang persoalan dalam otak aku bile aku tengok perempuan nie suka pakai seksi... bukan ape, andai tak suke diperlihatkan macam tue, kenape suke pakai macam tue?? itu persoalannye..

aku tau darjat perempuan itu tinggi.. adakah korang saje uji kami?? haaaaaa... korang tau kenapa Nabi kita Nabi Muhammad S.A.W meninggikan darjat perempuan?? pikir pikirkan..

korang tau kenape Nabi Muhammad S.A.W meminta supaya kite semua masok syurga terlebih dahulu?? korang tak bace ke kisah nabi kita tue?? 

aku pon tak tau sangat tapi pikir pikir laa... emmmmm

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^