SPY Terhebat


maaf la sebab jarang menulis blog baru baru nie.. sebenarnye aku nie dalam krisis bekerja.. al maklum la kes tak selesai lagi.. mane nak abis kes difitnah nie.. alhamdulillah la tak ada bukti.. hahaha..

tapi walaubagaimane pon.. bile manusia ada bakat menjadi something or ada bakat menjadi paparazzi, sume bende boleh jadi mudah beb.. nak tau kenape?? nie yang aku nak kongsikan dengan korang..

sebenarnye orang atasan yang fitnah aku nie sebenarnye nak masok budak bawahan dia bekerja semula.. tapi tak dapat pon.. tau sebab pe?? kalu budak dia masok keje balik, dia boleh kongsi kongsi duet yang disonglap nye.. nampak tak permainan tue.. bukan nak tuduh tapi kan aku da ada bukti pon beb.. so tak yah nak maen api sangat la dengan aku..

bak kata pepatah, air yang tenang, jangan disangke tiada buaya.. lagi satu pepatah, sarang lebah jangan dijolok.. memang la kalu aku start berperang, aku boleh jadi mangse beb.. mangse gagal practical beb.. tapi aku tahan dulu.. kalu diorang serang aku semula, baru aku bukak langkah..

aku tak pasang pon spy mane mane.. tapi aku la spy yang nak bongkarkan rahsia orang yang fitnah aku.. aku nak bukti dan sebab kenape dia nak behentikan aku bekerja.. tue je punce aku jadi spy.. kate orang nak jadi spy nie memang risiko tinggi beb.. tapi kalu nak diri tue selamat, kene la tanggung risiko tue.. baru la diri kite akan selamat.. betol tak.. 

tapi bile la ek peperangan antara aku dan orang atasan tue nak bermula ek?? tak sabar nak bukak bukti depan dia.. hehehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^