Semuanye Demi Hang Duet


baru dua ari lepas aku dapat alaun, memang aku happy la.. serius aku happy.. mane tak nye, duet PT aku pon da abis perjanjian nye.. so aku terpakse la mengharapkan duet alaun dan keje part time aku.. serius aku sangat sangat mengharapkan duet dari dua sumber aku nie..

kalau lah aku hati tak kental, insya'Allah aku sentiasa mengharapkan duet daripada parent dan adik beradik aku.. tapi Alhamdulillah.. sejak baru baru nie, aku boleh menahan diri daripada lapar walaupon sekali je aku makan.. tapi tak kurus pon.. boleh la ilangkan muncit kat perot aku nie.. hahahaha..

sebenarnye serius la aku buat 2 keje nie sangat memenatkan aku.. da seminggu aku rase mengantuk sangat sangat.. time keje pon aku boleh tertido.. adesssss.. tapi tak pe la.. aku sanggup keje keras semate mate demi nak makan dan sara diri aku serta bayar duet moto aku jika ada kerosakan dan duet minyak moto.. yang tue sebenarnye aku yang membuatkan aku merasekan sangat penat.. hehehe...

tapi sebagai seorang lelaki gentle, sume nie tak menghalang aku pon.. malah aku bangge dengan diri aku sebab aku boleh melakukan perbagai kerja IT dan Designer nie.. even la design aku tak lawa.. hahahaha.. tapi alhamdulillah aku reti guna tool bagai la.. hehehe..

ari nie ari sabtu, aku keje jugak.. dan aku rase nak tido nie.. serius aku mengantuk.. okey la.. next time aku tulis lagi cerita aku lagi.. hehehe.. bye..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks