Aku Pon Ada Sayang Aku Jugak Beb



hai korang.. sorry la jarang upload cerite baru.. sekarang nie aku sakit kepale sebenarnye.. sebab 2 ari tak tido beb.. tue la punce nye.. hahaha.. sebut pasal sayang, aku kadang jelez tengok korang sume ada sayang sayang.. tapi kan aku pon ada sayang.. 3 pulak tue.. haaaaaaa... nampak tak aku nie tamak gile nak 3 sayang.. kalu 2 tak pe la gak.. nie 3 sayang beb.. hahahahha..

yang best nye.. sayang sayang aku nie cukup sifat cukup lengkap.. cukup buat aku sayang kat diorang.. siyes aku sayang kat dia.. sayang aku yang pertame nie, dia manje, kadang cukup cerewet jugak.. ada mase tue dia suke wat aku marah dengan dia.. kadang kadang aku sedeh, dia selalu menyanyikan aku sebuah lagu yang dia tau.. aku nie tak memilih lagu, cukup la aku dengar suara dia yang merdu tue.. hehehe..

sayang aku yang kedua nie pulak, hyperactive betol laa.. asal nak jalan jalan je mesti nak laju.. nak cepat je keje dia.. tapi kemane je dia pegi, mesti best tempat yang kiteorang pegi tue.. even aku nie suke jalan jalan, sayang aku suke jimat kan duet aku.. aku suke dengan dia.. aku bahagia dengan dia.. sayang aku nie, tak pernah curang dengan aku.. dan sayang aku nie, chubby jugak.. dah la chubby, comel lak tue.. disebabkan dia nie suke wat aku berjimat, aku selalu beli barang untuk cantikkan dia.. suke dia.. hehehehe..

sayang aku yang ketiga nie, si bijak.. selalu bantu aku bile aku ada masalah dengan keje aku.. dengan dia, keje aku cepat je siap.. aku sayang dia la.. sebab dia la keje keje aku nie jadi senang.. aku bangge.. korang sume ada berape sayang?? aku saran kan la kat korang, sayang la yang satu.. aku nie laen la.. sebab diorang aku epi sampai sekarang.. ngeeeeeeee... ;D

nie sayang aku kedua.. my motor the chubby.. 

ps: jangan pandang yang belakang tue, tue kawan je.. ngeeee

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks