Keep Reward Throw Away Sins


ingat lagi entry aku Why Why Why yang sebelum nie?? kali nie aku sambung or cerita la macam mana korang nak dapat pahala dan buang dose percume tue.. ye la.. selame nie bagi orang dose je selalu kan.. terbuka aurat atau pakai nampak tubuh badan.. tue name nye korang bagitau orang bentuk tubuh korang sampai boleh mengiurkan nafsu seorang lelaki dan akhirnye masing masing dapat dosa.. yang si laki dapat 1 dose dan perempuan dapat dosa berganda.. bagus la sangat kan..

my wife memang suke pakai baju terdedah nampak aurat nye.. tapi kat umah aku je la.. bukan kat umah family.. kalu dia nak kene cakor dengan aku, dipersilakan memakainye.. yela walaupon dia da jadi sebahagian daripada keluarga aku, tapi yang muhrim nye aku.. yang still boleh tengok aurat wife aku cume aku.. bukan dengan adik bradik aku or ayah aku..

aku pesan kat wife aku macam nie kalu dia nak pakai baju nampak tubuh dia boleh tapi bersyarat..

1. kalu dia tak nak pakai baju or pendek kate nak bukak aurat dia, bia aku je yang tengok.. aku dapat pahala, wife aku pon dapat pahala..

2. if aku tak ada, nak bukak aurat tue still boleh.. tapi jangan bukak tingkap luas luas.. orang tengok, aku dapat dose, wife aku pon dapat dose.. dan paling dasyat dosa yang dapat, kompem kompem la aku...

3. kalu pegi umah family aku, jage la aurat.. no ketat ketat.. mesti labuh.. nak pakai ketat ketat boleh, tapi bile balek umah nanti..

4. nak keluar, pakai la labuh dan baju besar.. lagi elok kalu pakai baju kurung.. lagi comel..

5. if dia langgar mane mane kesalahan kat atas, i will be sad and tanggung la dosa pada Allah.. i still can forgive her, but to Allah, only her can do it..

maaf laa.. nampak macam aku nie macam miang tapi aku lelaki sah yang boleh melihat aurat dia.. aku boleh biar kan dia bukak aurat depan orang laen.. tapi bile aku mati, aku yang akan disoal.. kenape aku biarkan isteri aku bukak aurat dia depan orang laen.. aku ketua keluarga.. aku yang tanggung.. sebab tue la aku tak bagi dia sesekali bukak aurat dia depan orang..

macam tue la korang.. kalu korang nak pahala dengan membukak aurat korang tue, tunggu la bile korang da kawen nanti.. nanti korang nak bukak aurat 24hours pon tak pe.. tapi bagi la suami korang yang tengok.. jangan bagi orang laen pulak yang tengok..

tengok.. Islam itu indah.. Islam tak larang kite nak bukak aurat depan suami.. sebab suami itu halal untuk tengok aurat kite.. orang luar selain suami korang tue, haram untuk lihat aurat korang.. pakwe korang tue?? haram jugak beb.. tapi kalu sayang sangat, tunjuk la.. bior same same dapat DOSE.. kan sweet tue.. ye tak.. hehehhe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh