Bila Aku Kesunyian


sejak practical nie, aku boleh dikatakan tak ada la kesunyian sangat semase dalam pejabat.. tapi kadang kadang aku kesunyian gile.. nak mesej orang, wiso lak salah no.. nak kol, bukan angkat pon panggilan aku.. so kat situ nampak sangat aku kesunyian.. tapi tue la an, kadang kadang games la jadi sahabat aku semase aku kesunyian nie..

nak kata aku nie tak ada kawan, memang tak la.. kawan aku memang ramai tapi yang serapat rapat dengan aku nie memang tak ada.. kalu ada pon, dulu ada laa.. sekarang nie just tinggal kenangan je.. adessssss... aku tak tau la ape la silap nye dengan aku sampaikan aku kesunyian gile cam nie.. tapi walaubagaimanapon aku selalu baca status kawan aku yang da putus hubungan dengan aku.. ada yang wat status pasal couple dia.. konon nye couple dia like candy that always make her melting.. haaaa.. nie kot alasan kenape dia nak putus kawan dengan aku.. sebab couple.. if memang sebab couple, thanks a lot..

sebut pasal member dan couple nie, tibe tibe aku teringat tentang sebuah percakapan seseorang dengan aku.. yang dia kate " tak kira la, orang ada couple ke tak tapi kawan tetap no satu yang orang akan carik dan orang tak kan tinggal kan kawan tue.. " . by the way ayat tue menjadi sebuah percakapan kosong pada aku.. see... ayat tue da terbalik.. serius aku cakap, someday when they ( my friend ) find me back, i will never recognize they back.. never.. lagi lagi yang suke carik aku bile dia kesusahan.. ishhhh..

dulu bile dia ada masalah dengan couple, aku bagi nasihat dia tak nak dengar.. ape dia nak dengar, kate kate amik berat tentang diri dia je.. pas tue bile aku angin je marah dia je, teros cakap putus kawan.. ingat aku nie tunggul ke ape?? diri da besar pon nak kene puji, usia da besar kan.. matang la.. ishhhh.. aku malas cakap pasal orang nie lagi.. ingat kat dia, wat jiwa aku sakit je.. adesssssss..

Comments

Ainina Ryzma said…
ur english is improved. that's good. ^_^
Lelaki Gentle said…
@Ainina Ryzma hahaha.. yeke?? Alhamdulillah.. hehehehe..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^