Bile Aku Ada Buah Ati



Sejak aku suke kuar dengan kawan kawan aku nie, lame lame aku rase makin bosan pulak.. asik asik tempat same.. asik asik muke same.. aku bosan.. tak ada tempat lain ke diorang nak tuju... muke same tempat same.. so boring.. tapi la kan.. nie dalam dunia chat.. salah aku kot sebab tersuke pada orang yang salah.. hahaha..

tau sebab ape?? sebab nye aku terberi hati dan kepercayaan aku pada orang yang aku suke tue.. couple hampir sebulan.. dan selame 3 minggu aku jadi boneka yang kene tipu.. syok beb.. syok.. hahaha.. mesti tak caye la kalau aku cakap nie.. aku ditipu sebab dia cakap dia chat dengan seseorang pasal keje.. aku nie jenis caye je.. sebab malas nak tunjuk sifat negatif.. tapi sebenarnye dia bukan cakap pasal negatif pon.. pasal nakal nakal.. seks.. dahaga sangat kot.. tue yang sanggup menipu..

tak pe.. dia dahaga.. so aku diam je.. sampai la tahap aku tak boleh blah.. aku cakap dengan dia, dia chat dengan orang bukan keje.. tapi keje nak main.. seks.. yela.. da salah mane mangaku... dia cakap sape fitnah dia.. padahal da terang terang kat chat dia, dia ngan lyn orang.. hebat betol dia nak pertahankan helah dia tue.. last last aku benggang.. aku tinggalkan dia.. tapi silap aku jugak.. orang yang aku suke tue, same name dengan orang yang buat aku sakit ati.. so double sakit aty.. fieya.. hahaha.. so bad get this name.. hahaha... thanks babe..

*name tue tak salah.. yang salah aku je.. salah sebab senang jatuh hati.. hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh