Almost

.
.
.
- Assalamualaikum -
.
.
Ada orang ni suka ambil kesempatan dengan kebaikan seseorang tu. Asal dia baik, orang ambil kesempatan. Bile orang  tu jadi jahat, tau pulak mengamuk sane sini la. Alasannye simple, orang tu tak nak dengar cakap dia. Weh la wehhhh. Suke suke je mengamuk ek. Adesssss..
.
.
Cite ni jadi kat aku. Kisahnye aku la yang insan innocent tu. Yang terlebih baik hati. Okey. Ada orang ni, kes dia dengan member dia la. Member ni rahsiakan status dia. Tapi member ni bagitau kat orang status dia ape. Tapi orang salah dengar. Dan jadi la satu waksangka yang teramat dasyat dan disitu masuknye watak aku.
.
.
Member kepada member ni tak puas hati dengan dia sebab dia tak tau status orang ni ape. So suatu hari dia mesej aku minta tnye status orang tu. Disebabkan orang tu pon salah satu member aku. Aku pon bertanye la. Dah tanye, aku pon bagitau member dia. Tapi member dia still tak puas hati minta aku ugut la ni la. Aku ni maaf la, da lame taubat nak buat keje jahat jahat. So aku pon bagi la nasihat. Alhamdulillah dia dengar cakap aku. Dan masalah pon setel.
.
.
So the moral story, bertanye itu bagus tapi ada caranya. Jangan tanya kasar. Dan kalau orang suruh buat something jahat, fikir dulu. Dan jangan main join je. Kang dosa jugak yang hang dapat. Huhu. Okey?

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks