Last Tarawih

Image result for sholat tarawih
- Assalamualaikum -
# Hye Guys #
Alhamdulillah malam ni adalah malam terakhir Solat Tarawih dan aku sangat sangat bersyukur sebab tahun dapat jugak aku buat solat Tarawih tanpa terlepas walaupon sehari. Esok dah la last berpuasa. Adesssss. Ruginye.
Yela manenye tak rugi. Sebab bulan Ramadhan kan kalau buat kebaikan, Pahala kite digandakan. Huhuhu. Rugi la sesiapa yang dalam bulan puasa ni dia tak merebut peluang tu.
Aku pon rugi jugak sebenarnye. 3 hari terakhir puasa la baru aku dapat buat solat Tahajjud. Rugi beb. Tahun depan tak tau la dapat sambut bulan Ramadhan ke tak. Emmm.
Okay la korang. Aku nak tidur. Esok pagi lepas Subuh nak kene siap siap lepas tu nak balik kampung lagi. Aku dah la dapat cuti 3 hari je. Sabtu Ahad Isnin je. Isnin petang dah kene balik sini sebab Selasa dah kerja pagi. Huhuhu.
Okay la. Nak bangun awal nanti. Okay la. Bye. Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh