Awak Gay Ek

.
- Assalamualaikum -
.
Aku malas betul bab nak cari jodoh ni. Tapi aku kene fikir masa depan aku jugak. Adesss. Tapi kan bila aku cakap aku malas nak cari jodoh tak bermakne aku tak usaha. Ada juga aku cuba cuba nak cari tapi itulah ramai sangat yang memilih. Nak berkawan saje pon payah. Aduhh. Tapi bila aku tak layan perempuan pulak, orang cakap aku gay. Macam baru baru ni aku kene.
.
" Awak tak ada girl friend ke? Awak tak suka perempuan ke? Awak gay ke? Geng kunyit ek? "
.
Ada ke patut samekan aku dengan geng LBGT ni. Aku ni still normal. Ada je yang aku bertegur sapa. Cume bertegur je la. Tak ada niat la nak memikat dehh. Sebab aku tak pandai nak memikat ati awek awek pon. Aku tau cuma tegur, buat lawak je. Itu pon lawak bodoh dan paling penting kalau diorang gelak. Bak kata member opis aku, 
.
"lawak kau hambar dib. Tak kelakar pon."
.
Itu baru diorang. Belum yang girl girl yang aku kenal. Aduhh. Tapi tu la. Aku nak bagitau la yang mana rase aku ni macam gay, aku nak cakap la, aku layan laki pon kurang. Dan paling penting AKU BUKAN GAY DAN AKU BUKAN PENCARI DOSA BESAR. Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks