Masih Bujang

Image result for single
 
 
 
- Assalamualaikum -
 
Seorang demi seorang kawan aku dah mula mengakhiri zaman bujang diorang. Aku makin cemburu pulak tengok kawan kawan aku semua ni. Aduhhh. Aku tak tau la bila la aku nak dapat pikat seorang  awek. Tapi aku rase macam susah sikit kot lagi lagi bila aku malu nak pikat hati anak dara orang. Aduhhh..
 
Ni kot bala aku dapat sebab dulu aku selalu mainkan perasaan anak dara orang. La ni bila dah besar dah tua macam ni, susah pulak nak pikat anak dara orang. Aku tak biasa pikat dari laman social sebab aku dulu pikat anak dara orang dari laman sosial jugak. Bila dah tua ni, nak pikat pon aku rase susah. Huhuhu.
 
Dalam opis aku ni, kalau ada anak dara aku boleh pikat, tak pe la jugak tapi ni tak, dalam opis aku ramai lelaki. Yang perempuan pon kebanyakkan yang dah berkahwin. Tak kan nak pikat kot kan. Hahaha. 
 
Adessss. Nampaknye lambat lagi la aku nak akhiri zaman bujang aku ni. Huhuhu. 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks