Miss Sangat Sangat Kat My First Luv

Assalamualaikum



huhhhhh..ari nie memang letih gile badan aku.. siyes letih.. stok sampai memang banyak la kan.. sampaikan angkat barang tue memang sakit gile.. da la bahu aku injury kan.. so bile angkat tue memang sakit la.. tapi bile sampai waktu solat.. aku jage la..

tapi korang tau.. aku jumpe sesuatu yang sangat sangat memeranjatkan..aku bertembung dengan seorang gadis serupe macam my first luv.. mase nampak dia memang dup dap dup dap la.. pas tue aku senyum je la and dia pon balas jugak.. time nie sebenarnye aku kat masjid dan wanita tue pon kat masjid...

so pas tue aku nak check la betol ker itu dia ker.. so aku panggil la name dia 2 kali tapi dia tak toleh pon.. so aku naek la atas pergi solat.. pas abis solat tue aku berdoa la, kot kot gadis tue datang kat tempat aku.. boleh aku tengok betol betol wajah dia..

balek balek kedai, fuhhhhhh... terkejut beb doa aku termakbul.. aku jumpe dia kat kedai.. and aku sempat tegur dia and tanye 1 soklan je..aku tanye "bukan dia budak yang solat kat masjid tadi ke"... ehehehehe... sebenarnye mase tanye tue aku memang da cukup segan da sebab dia bersame dengan parent dia mase tue.. so aku cume sempat tanye tue je..huhuhuhu..

Ya Allah.. Kenape la aku asik rindu kat dia mase kerje tadi.. aku sangat rindu rindu pada dia Ya Allah.. and terima kasih Ya Allah kerane tunjukkan blog dia padaKu.. ehehehhe ; )

Comments

Cinta Misteri said…
Rindu apa or siapa tu?
Angkt brg kena posture bdn yg btul, br lh tk sakit

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh