Bukan Tak Nak Post Tapi

Assalamualaikum..


maafkan saya.. bukan saje tak nak post kat blog nie tapi mase aku padat la.. lagipon kan.. aku tak tau nak post ape sebenarnye.. hahaha.. 

aku tau mungkin ada dikalangan kita, ada yang cakap, cam nie...

"mamat nie da lame tak update blog nie.. rasenye nie blog terbiar kot.."

if ada yang cakap cam tue, sekali lagi aku mintak maaf okey.. bukan aku tak nak update cerita pape ker.. tapi aku sendiri tak tau nak tulis ape.. tapi kalu tak ada yang cakap cam tue, Alhamdulillah la.. hehehe..

dan kalu korang nak tau.. sebenarnye aku pening gile nie.. ada 2 sebab.. 

1) aku pening sebab nak final exam ari isnin depan 19.11.2012..

2) aku pening sebab aku tak penah wat report kelab and tak pasal pasal aku kene wat report kelab dan aku kene anta ari jumaat nie,, wahhhhhh.. pening la beb..

dan bagi 2 orang yang aku da putus contact tue, maaf la.. tak dapat layan korang da... and kepada member aku di alam maya yang selame 4 taun kite kenal, aku mintak maaf okey sebab sengaje putuskan hubungan persahabatan kite.. bukan ape.. awak da nak kawen kan.. so saya ada la sebeb sebab munasabah yang patut saya wat demikian.. maaf ye..

okey korang.. sebenarnye nie aku kat rumah.. dan esok aku da nak pulang ke poli.. so aku tido awal ek.. Assalamualaikum dan selamat malam sume

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh