Selesai Suda

Assalamualaikum


ahhhhhhhhh... lege jugak akhirnye.. tapi tak lege 100% la.. sebab masih takot dapat result tak okey pulak.. huhuhuhu... by da way.. aku tetap lege sebab da abis da pon final exam aku dan abis sudah sem 4 nie.. hehehe..

haaaaaa... kali nie aku dapat cuti just 1 seminggu lebih je.. kalu nak ikutkan sekarang nie aku ada kat poli lagi.. masih tak balek balek lagi.. sebab aku dapat new job tok awal sem depan.. huhuhu.. korang nak tau pe job tue??haaaa.. nie haaaaa.. F E S I... hehehe..

orang laen sume cuti dekat 2 minggu lebih tapi aku cuti dalam seminggu lebih.. dan aku masih ada pikir kesah ke tak kesah dapat cuti kejap nie.. hahahaha.. sebab aku lagi suke membuli orang.. iaitu buli budak junior sem 1.. muahahahahaha...

tapi ari nie ada malang sikit.. huhuuhu.. yang malang nye aku kene balek besok( ari JUMAAT )... sebab ari nie aku ada meeting fesi.. tak tau la ape yang akan dibincangkan.. tapi aku tetap kene hadir... huhuhu.. kul 3 petang lak tue.. lagi sejam je nie.. dan lagi 1 malangnye aku tinggal kat bilik sorang sorang..arghhhhhh... malang malang..

okey la.. aku nak kemas kemas jap.. then jalan jalan isi perot jap.. and then MEETING TIME... MUAHAHAHAHAHAHAHAHA.. 

#muka je happy tapi dalam aty ngah sedeh sebab kene balek besok.. huhuhu..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks