Kuasa Leader Tue

Assalamualaikum...

Hai korang.. Sory la da lame tak update dok.. Haha... Sory ek... Ada kes cikit.. Sebab tue tak update.. Hehe.. Maaf..

Kali aku nak cakap la pasal kuase leader nie.. Kadang kan bile nak pilih leader nie mesti ramai tak nak amik.. Bile kite da maen tunjuk tunjuk and last last kene yang lemah and tak pandai jadi leader, mule la melenting la.. Padahal kite sendiri salah sebab maen tunjuk tunjuk kan.. Hehe..

Tapi kat sini aku ada la 2 ke 3 tips yang aku nak berkongsi dengan sume pasal kuase leader nie.. Sebab da banyak kali aku jadi leader so aku nak kongsi la sikit ek... Hehe...

1) Bile jadi leader, jangan la gune kekerasan untuk pakse orang wat keje nie la tue la .. Sebab nanti orang akan benci kite...

2) Berkomunikasi la dengan sume.. Jangan wat hal sendiri.. Care nak berkomunikasi tue senang je.. Korang berkawan la dengan diorang walaupon korang tue leader..jangan ego k... Hehehe...

3) Jangan control team korang.. Jike korang rase diorang cam liar je, baru la korang control.. Tapi jangan melampau.. Nanti korang jugak kene tindas.. Hehe...

Sebenarnye ada banyak lagi tips... Tapi je kot aku dapat bagi untuk pagi nie.. Sebab aku ngantok nie... Hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks