Sebab Dia Aku Tak Tido

Assalamualaikum..

Adehhhh... Nak tido pon tak senang da sekarang nie.. Banyak gile betol aku pikir nie.. Lagi lagi kes dia nie.. Kes dia betol betol watkan aku tak boleh tido langsung nie.. Ishhhh.. Panas betol la..

Kalu nak tau, aku panas mara nie bukan pasal orang luar daripada poli aku ke ape tapi aku panas pasal member aku nie.. Aduhhhhh.. Pasal dia la aku tak boleh tido.. Mara nie.... Punye nye tak laen tak bukan pasal kuasa... Gile kuase betol diorang nie..

Bukan ape.. Kan da letak jawatan masing masing.. Pas tue da lantik jawatankuasa baru da.. Tapi dia lak lebih lebih bagi command.. Da la disebabkan dia ada 6 orang ahli kelab aku blah.. Dia tak nak masok da kelab.. Da letak jawatan pon, masih nak control lagi ke ape.. Bukan aku tak suke, suke je.. Tapi bia la orang baru bagi command.. Nak dengar gak. Nie tak. Dia je yang bagi command.. Kang tak pasal pasal ada je yang trauma lagi kang.. Tapi siyes la.. Aku memang mara dengan dia lagi nie.. Grrrr

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks