BUFDAY AKU

Assalamualaikum

Emmmmm.. Hai korang.. Selalu nye kalu time bufday korang kan.. Korang dapat pe jer?? Mesti ramai yang wish kan kat handphone korang kan.. Mesti best kan.. Hehehe...

Taon nie aku tak tau pon cam ner.. Ada kah taon nie masih ada orang sambut ngan aku ke tak.. Ada yang tak yang wish bufday aku ke tak.. Sume tue kadang aku nak gak merase tapi kadang aku cume dapat wish dari family aku je.. Daripada kawan daripada rakan blogger yang rapat ngan aku dulu, yang kenali aku, sume tue aku tak penah lagi dapat wish daripada mereke.. Huhu

Tapi aku tak tau la sem nie cam ner la ek.. Huhuhu.. My bufday kan.. Da la esok 7 january.. Tapi tengok la esok.. Huhuhu..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks