Lost Count

.
.
- Assalammualaikum -
~Hye guys~
.
.
Aku tak tau dah berape ramai dah berape orang aku kenal tapi aku lost contact dengan mereka. How many times i search them but nothing good result I get. Kadang bila berkawan dengan orang, aku suka amik tahu tentang diri seseorang. Nama pon kawan. Mesti lah aku amik tau kan. Tapi itu la kadang tu aku sibuk buat keje sampaikan nak mesej orang pon tak ada. Huhuhu.
.
.
Ada yang kabo, "dulu busy busy pon boleh je mesej kenapa sekarang bila busy, susah gila nak mesej?". Dulu aku busy tu bukan busy gila sampai aku dapat mesej orang tapi aku tak seberape busy sangat. So boleh la mesej orang. Tapi kalau la hangpa masuk ke dunia pekerjaan, hangpa akan tau busy nye macam mana. Hangpa dapat ka mengadap handphone hangpa? Susah nak bayangkan? Gini je la. Hangpa bayangkan hangpa keje di restaurant. Kerja sebagai pelayan. Ada 1 masa tu, ramai customer datang. Agak agaknye la, dapat tak hangpa main handphone time tu? Nak amik order tu. Dapat tak? Tak dapat der. Sorry la bro. Tak kan nye dapat main handphone time tu.
.
.
Tak dapat bayangkan jugak? Korang masih study kan. Bayangkan korang ada banyak assignment, kebanyakkan nye kene hantar minggu depan tapi tiba tiba ada yang bagitau lecture suruh anta esok. Korang tengah buat salah 1 assignment ni, agak agak dapat tak korang nak main handphone. Kalau yang jenis copy pasta tu tak yah la cakap kan. Boleh je main handphone. Tapi dalam dunia sebenar, sorry la bro. Tak dapat der.
.
.
Aku buat entry ni bukan bermakna aku kesunyian tak ada kawan ke ape. Aku ada kawan kat sini. Cuma aku kadang tak seberape suka tengok orang sedeh sebab aku lupa diorang. Hahahaha. Sorry bro. Tapi tu la. Ada yang memang saje putuskan hubungan tu, aku tak boleh nak cakap pe. Cuma aku harap diorang semua sihat sihat belake. Hehehe. Okey la aku nak chow. Assalammualaikum

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks