Siyes Aku Tak Paham

Assalamualaikum


haiiiiii korang..lame aku tak update cerite kan..da ampir seminggu kot..hahaha..sorry la... aku bukan sengaja tak nak update cerite ari tue.. tapi aku teringin sangat sangat nak update cerite ari tue.. tapi tak sempat la.. ye la minggu lepas 12hb tue aku kene pergi Gambang,Pahang.. aku kene keje seminggu kat Sakan Gambang sane...huhuhu... sorry ek.. 

nie haaaaa... aku nak berkongsi la cerite pasal kisah aku kat sane pasal entry aku nie.. kalu korang nak tau.. nie cerite aku dengan si F la.. ye la.. sebelum nie aku penah cerite kan pasal si F nie.. tapi ari tue.. baru 2 ari aku keje sane, aku call la si F nie... aku borak dengan dia tak sampai pon 10 minit kot.. pas tue da abis.. tapi dalam perbualan kiteorang tue, siyes ada 1 bende yang dia cakap aku memang blur gile...

time aku kol tue, aku baru dapat rehat sejam, so aku kol la si F nie.. borak punye borak.. tibe tibe dia cakap pasal aku.. dia cakap aku penipu.. siyes aku pelik time tue... aku pon pikir la ape yang aku tipu kat dia.. dan siyes aku tak tau ape yang aku tipu kat dia.. rase rasenye tak ada kot aku tipu dia.. tapi dia cakap aku tipu dia.. bile aku tanye ape yang aku tipu kat dia... dia tak bagi tau la.. tapi dia kate tak ada kene mengene dengan facebook or blog tapi sume tue kat aku...

siyes aku tak paham langsung.. bile aku tanye ape yang aku tipu dia.. dia jawab bende tue la.. pas tue dia tak  bagi aku cakap banyak, dia cakap kat aku cam nie..

" F tak sangke abang banyak menipu kat F selame nie... sekali abang da tipu kat F, F tak kan percaye kat abang da.. "

" sudah la abang.. pas nie tak yah la contact F lagi... facebook abang pon F da block.. abang tak payah la carik F lagi pas nie.."

siyes bile dia cakap cam tue.. aku bertambah blur... ye la... ape yang aku da wat kat dia sampai dia kat aku da menipu dia... ape kes yang aku tipu dia.. pas tue pas dia letak fon tue.. aku hantar la mesej kat dia.. aku cakap aku mintak maaf ape yang aku da wat kat dia walaupon aku tak tau ape salah aku..siyes aku tak tau.. kalu aku tau aku tak kan kol dia la.. sebab aku memang tau dia benci si penipu.. so aku pon cakap la cam tue.. dan ari tue jugak.. di sebab kan dia da cakap tak payah contact dia.. siyes aty aku teros tawar kat dia, aku padam no dia.. padam sume pasal dia..

da dia yang nak kan.. so aku wat je la ape yang dia suruh.. dan sekarang.. if dia nak contact aku.. terpulang la.. if aku da lupe kan pasal nie, insyaallah aku akan balas balek mesej or calling dia.. tue pon kalu dia yang contact aku balek la.. tapi tue pon if aku da lupe pasal dia cakap pasal AKU SI PENIPU LA KAN.. 
dan sekarang nie.. aku masih dengan diri aku.. dan aku siyes malas fikir pasal orang.. siyes aku malas da amik tau pasal orang..

Comments

kalu boleh nak je saya tanye.. tapi da dia kate jangan contact dia lagi..saya follow je nie..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks