Syukurlah Jum.. HEHE


Hai korang.. da bangun ke belum nie?? hehehe.. maaf lame tak update.. hehehe.. jum mule kan ari dengan menyebut doa ini.. 







Maksudnya:

Segala puji bagi Allah yang menghidupkan kami selepas mematikan kami dan kepadaNya kami akan kembali.


#ARI NIE AKU ADA KURSUS PRA PERKAHWINAN.. 

Comments

ain said…
Alhmdulillah.. Dah nak khwin dah ke? X bg tau ap2 pun. Thniah!
Lelaki Gentle said…
Hehe.. Awok, saya belum ada jodoh lagi.. Dan saya belum sedia nak kawen lagi.. Nanti insya'Allah kalu saya nak kawen nanti, saya akan bagitau awok ek.. Hehe

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks