Perlukan Sokongan

aduhhhhhh... siyes sekarang nie aku rase macam nak menangis pon ada.. huhu.. aku rase aku nie betol ke budak programming ke aku nie budak reka bentuk design sebab aku cakap dengan orang yang mintak tolong kat aku tadi.. aku cakap aku tak tau nak wat infographic tue.. sebab nampak cam senang tapi bile nak wat tue, Ya Allah hanya Allah je tau cam ner sekse nye aku sekarang nie..

korang tau tadi orang tue kol aku.. dan dia nak aku wat 2 infographic tue siap separuh ari sabtu nie.. aku cakap lak kat korang.. bende nie bukan senang beb.. korang kene kreatif dan masalah nye paling besar kat aku ialah aku tak kreatif.. ahhhhhhhh... siyes la.. aku marah beb.. aku rase cam nak nages je wat bende alah nie.. kepale la.. da la tak ada mouse nie.. memang lagi tuttttt laaa.. aduhhhhh... 

so aku harap la.. someone bagi la sokongan ke maki ke kat aku sekarang nie.. aku da tak tau nak cakap ape da  sekarang nie.. huhuhu.. help me.....

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh