SALAH WAKTU LA



adehhhhhh.. aku siyes malu gile bile teringat balek kes tadi.. hahaha.. siyes malu gile.. almaklum la aku nie si pelupe.. da 2 ari aku tak ada kelaz.. so dok bilik je la.. so tadi ada kejadian yang memalukan sampai kat aku tadi.. hahaha..

cam nie cerite nye.. ari nie aku ada kelaz bahase inggeris, so aku siap siap la mandi sume kul 8 pagi tadi.. da segak segak da wangi wangi sume.. so aku pegi la kelaz.. sampai je kelaz, aku pelik, asal budak budak nie tak sampai kelaz lagi nie.. kalu tak ada kelaz, asal tak bagitau aku.. mara gile la time tue, sebab kalu tak ada kelaz, aku nak tido... sebab aku tak tido pon seari daripada semalam.. wat final project la katekan.. sebab tue la tak tido..

so aku kol la budak budak nie.. aku cakap la.. ada kelaz bi ke tak nie.. asal aku tunggu dalam kelaz tapi korang tak sampai lagi nie.. pas tue, diorang cakap pe?? diorang cakap, ko nie pehal haaaaa.. kelaz bi kite kan start kul 10 pagi.. tapi ari nie kelaz kite start kul 10.30 pagi.. aduhhhhh.. serabut la..

pas tue ape lagi, aku tau da silap mase, so aku mintak maaf la.. aku boleh terlupe lak kelaz kul 8 aku, nie kelaz project tapi tak ada kelaz ari nie.. hehehe.. hahahahaha.. siyes la.. malu gile tadi sebab salah kelaz.. hahahahaha...

komik salah kelas.. saje saje je nie.. hiasan semate mate.. kes aku bukan cam nie.. hahahha

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh