I'm Not Islam - Yun Wat'ever


Haiiii korang.. kali nie aku ada 1 gamba nak share dengan korang.. selalu nye aku nie tak suke share bende dari facebook.. tapi kali nie disebabkan aku jumpe info terbaek, so aku nak kongsi la dengan korang pasal seorang amoi nie..

dia orang cina, bukan islam.. tapi dia nak dan suka pakai tudung sebab kawan-kawan dia di sekolah ramai
orang melayu dan pakai tudung..

aku tersentap dengan komen amoi ni

"Ni cuma try ok. Nak tunjuk kat perempuan islam luar sana tu. Betapa indahnya bila pakai tudung  "

 " Simple tu lah remaja islam skg tak boleh nak ikut. Hahahaha"

Subahanallah, semoga dia di berikan hidayah oleh Allah untuk terima islam sepenuhnya. sama-sama kita doakan..

Jom klik button Share jika anda sokong amoi ni..



Comments

Anonymous said…
im sorry but she is myammar girl. not a chinese girl. dia warga asing bukan malaysia. -rakan sekolahnya-
Lelaki Gentle said…
Owhhhhh... Yeke!? Sy igtkan dia orang cina.. Hehehe.. Thanks wak

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh