Badan montel tue memang pandai masak ek



 Assalammualaikum..


Aku nak tanya la, orang yang berbadan montel nie memang pandai memasak ke.. bukan pe.. tadi aku ditegur dengan sorang makcik nie.. dia tanya aku pandai masak ke.. aku cakap la boleh tahan la..
Then dia cakap, patut laa badan sedap ( chubby ).. after that aku diam la.. malas nak balas.. sebab kang kalau balas boleh bawak bergadoh.. aku balas senyuman then aku bagi salam and blah dari situ.. tapi aku hairan laa.. awat orang cakap badan montel tu pandai memasak? Ada je member aku yang chubby tak reti masak tapi selalu makan kat kedai.. kalau yang tu nak cakap ape pulak ek? Kuat makan ek? Yang kurang makan tapi tu nak cakap ape pulak? Adesssss...

Tapi ape ape hal, yang bebadan chubby ni, semuanye ade sebab.. ada je yang makan sikit tapi cepat naik badan.. ada tu badan naik bukan salah dia.. tapi salah doktor sebab doktor masokkan air gula dalam badan orang tu.. then badan dia teros naik and selera makan pon kuat.. dan macam macam lagi..
By the way, badan montel ni sangat sensitif tau.. ada yang boleh terima itu okey laa.. kot yang tak boleh terima ni, mau bertumbuk jugak nanti.. so lagi sekali la aku nak cakap kan.. tak semua yang montel montel ni pandai masak.. jangan main sedap mulot je cakap yang montel montel cam ni cam tu.. kang ada jugak dapat makan tangan free kang.. tapi bukan aku laa.. orang lain laa.. hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^