Lewat

.
.
- Assalamualaikum -
# Hye Guys #
.
.
Hari ni aku sengaja pergi kerje lewat. Sebab akak aku tinggal seorang dekat umah. Dan yang pastinye aku lewat bukan sebab aku sengaja datang lewat tapi aku kene stay sampai plumber nak datang umah aku ni. Kalau aku pergi kerja sekarang bukan tak boleh, boleh je tapi risau la jugak kan sebab akak aku dah la perempuan dan plumber tu dah kompem lelaki. So kalau aku blah awal, nanti boleh jadi pape dalam umah ni. So aku kene la stay.
.
.
Aku dah bagitau kawan aku dah semalam yang aku kompem lewat sebab aku nak kene teman akak aku ari ni sebab plumber nak datang. Kawan aku kate okay je sebab dia paham keadaan aku camne. Tapi yang pasti nanti aku kene belikan dia makanan tengahari sebab dia malas nak kuar. So dia pesan awal awal dekat aku. Hahaha.
.
.
Okay la. Aku nak kene beli makanan sebelum plumber tu datang. Hehe. Bye.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh