Berite Sedeh Tentang Handphone Aku



Sebelum aku nak menceritekan pasal entry aku tue, disini aku nak bagitau bahawa aku terpakse membatalkan segala pengembaraan aku bulan nie.. Bukan masalah penat ke duet ke ape.. Tapi nie disebabkan masalah ari kejadian aku ada event besar dan aku tak dapat mengelak daripada program tue sebab aku adalah technician untuk program tersebut.. hahaha.. Masalah betol laaaa.. Dah elok elok merancang, tak pasal pasal kene batalkan pulak.. huhuhuhu.. ;(

Okey.. Pengakuan da dibuat.. Sekarang nie aku nak cerite pulak cerite sedeh bakal berlaku tak lame lagi.. Kekasih kesayangan aku Samsung S advance aku akan jual.. Bukan handphone nie buat masalah kat aku ke ape.. Nope.. Syok gune handphone nie.. Kenangan aku dengan handphone nie pon banyak gile.. Dan handphone nie laa satu satunye handphone paling lame dengan aku.. Aku sayang gile dengan handphone nie.. Cume aku terpakse jual handphone aku nie..  Reason nak jual, sebab aku perlukan duet untuk sara hidup.. sadis tak sadis laa kan.. tapi nie laa realiti nye.. Aku terpakse jual handphone nie dalam minggu nie gak kot.. huhuhuhu...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^