Mimpi lagi

.
.
- Assalammualaikum -
# Hye Guy's #
.
.
Aku rase aku tak pernah jumpe someone yang betul betul buatkan aku rindu nak jumpa dia. Setiap kali aku tidur, aku selalu mimpikan dia. Dalam mimpi tu, buatkan aku sangat happy bila jumpe dia. Tapi tu sume dalam mimpi. Tapi aku tak tau kenape aku rindukan dia. Kenal pon tak, jumpe pon tak. Tapi aku tetap rindukan dia. Terase macam nak duduk dalam mimpi tu lama lama la. Tak mau bangun dah. Tapi bila dah happy sangat dalam mimpi tu, tak tau kenape aku terjaga. Bila cuba tidur balik, hmmm hampeh. Tak dapat lagi mimpi yang sama.
.
.
Tapi tu la. Walaupon mimpi yang sama, berkali kali mimpi, aku rase itu sekadar mimpi. Cukup la buat aku rase rindu dengan dia dalam mimpi aku tu. Tapi ini semua mainan jins je kan. Mane la tau dia bukan jodoh aku tapi maut yang menjadi jodoh aku. Hehe. Who knows right. We will see soon. Hehe. Okay la. Need to solat Zohor. Assalammualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh