Aduhhhh Sebok Gila Laaa


Setiap orang ada hal masing masing.. Setiap orang tak suke hal dia disebok oleh orang laen.. Kalu awak yang bace nie, suke ke orang amik tau kisah awak yang sekarang?? Maybe ye maybe tak kan.. Tapi aku, kompem kompem la aku tak suke orang amik tau pasal aku.. Kalu nak tau pasal aku, bia aku sendiri bagi tau.. Tapi bukan sekarang.. Tapi bile tibe mase nye..

Aku nie sebenarnye tak kesah pon kalu orang nak ambil tau pasal aku... Tapi tak yah la nak melampau bagai nak tau pasal aku.. Siap tanye orang laen lak tue.. Kalu orang da tak suke, jangan la kite wat... Betol tak.. nie tak.. Makin tak suke, makin menjadi jadi lak MR./MRS. DETEKTIF tue.. Aduhhhhhhh..

Kalu nak tau sangat la pasal aku.. Bace la blog nie.. Boleh dikate kan sumenye cerita pasal diri aku.. Yang info tue bukan la daripada aku.. Ada je kesah aku dalam nie.. Banyak lak tue.. Tak derr nak menyebok tanye orang pasal aku.. Adessss... 

PS: aku nie memang suke merahsiakan tentang diri aku.. sebab nye aku tak nak orang amik tau pasal diri aku.. sume orang ada cerite masing masing yang tak perlu diceritakan oleh sape sape.. betol tak??

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh