Ape Salah Aku Sebenarnye Nie????


da lame aku tak update blog aku nie.. boleh dikatekan hampir sebulan jugak la.. kalu tak silap aku la.. sebab aku nie, bukak bukak je, teros tekan button new post.. tak tengok pon bile last aku menaip cerita aku sebelum nie.. hehehe...

ari nie aku cume nak tanye la.. selame nie aku asik borak borak dengan orang, tulis blog la, and macam macam lagi yang aku wat, aku terfikir la, aku nie terok gile ke haaa??? sampaikan ada yang cakap aku nie mamat poyo la.. annoying la.. and macam macam lagi.. 

tapi kan.. yang bab poyo tue, tue kebanyakkan diorang cakap bile aku pakai headphone, aku memang akan bukak lagu kuat kuat.. yang dengar cume aku je.. dan aku tak kan dengar ape yang orang cakap dan yang kompem nye aku  takkan tegur orang.. tue yang diorang cakap aku poyo gile tue.. tapi bile aku tegur pulak, diorang kate aku annoying.. haaaaa... tak ke benggang aku rase nie..

bile aku wat baik, ada yang cakap aku nak bodek la, nak nie la, nak tue la.. tapi bile aku wat jahat, tak ada pulak nak cakap bende yang baik kat aku.. kang tak ke benggang aku rase.. tapi la.. aku pikir positive la.. diorang nak be like a normal person yang diorang suke kot.. maybe la.. aku just cakap je.. 

tapi walaubagaimanapun, what i do, everything is wrong.. when i get right, i don't know.. adessssss...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh