Hye Awak Yang Di Sana



Hai korang.. Jika korang baca entry yang nie sebenarnye aku tengah tak boleh nak melelapkan mata nie walaupon aku tau aku kene KERJA pagi nanti..  da jam 3 pagi tepat lak tue.. tapi nak wat macam mana? mata aku tak boleh nak lelap.. aduhhhhh.. 

Okey la.. Straight to the point la.. sebenarnye aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada insan insan yang sudi membaca blog aku lagi lagi entry yang mengenai diri aku.. Sebenarnye aku tak menjangka kan ada yang sudi baca entry diri aku sebenarnye sebab kebanyakkan orang tak suka baca tentang kisah diri orang laen.. ye tak ek?? hehehe...

Dan lagi 1 sebab la kenape aku menulis entry nie sebenarnye aku nak mengucapkan terima kasih kepada insan AH.. sebab dia sudi menjadi rakan blogger aku.. dan nie mesej aku nak berikan pada dia..

awak.. mesti awak terkejut an saya menulis entry nie khas untuk awak an.. sebenarnye nie la salah satu cara saya nak mempersilakan rakan baru saya dari dunia cyber nie.. sebenarnye kan awak.. 2 nama huruf depan awak tue sama macam saya.. saya terkejut mula mula.. tapi saya pikir positif la.. 2 huruf nama depan kita tue sama.. AH.. nama saya pon AH jugak.. hehehe.. by da way awak.. terima kasih sekali lagi kerana sudi menjadi rakan cyber saya.. dan saya arap awak still follow blog saya lagi nanti ek.. hehehe... terima kasih awak.. hehehehe...

Comments

Amyra Husna said…
hai3! wah, terharunya! :D
myra pun suka ada ramai2 kawan alam maya ni. baru meriah sikit hehe. kebetulan AH sama plak tu :)
Lelaki Gentle said…
hehehe...
wahhhh.. best nye awak..
kawan cyber saya sikit je..
tue pon kat yahoo je..
hehehe..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh