Kritik Kritikan


Erkkkk.. korang tau tak maksud kritik nie?? aku yang orang Malaysia nie pon boleh tahan kekok dengan bahasa   K R I T I K   nie.. asal lak kekok? well biasa la.. kite da besar.. pas tue ayat da mule dasyat da bahasa yang digunakan.. so nak bile gune 1 word yang da lame kite tak sebut, so ayat tue menjadi AWARD or kekok..

kalu la korang tak tau maksud kekok, aku tak tau la nak cakap ape kan.. hahaha.. back to main topic, maksud kritik nie ialah bukan pekara yang dibenci.. tapi ianye untuk kata kata kebaikan daripada orang laen selepas mendengar, melihat, kelakuan seseorang itu.. haaa.. itu yang dimaksudkan kritik..

so macam aku la.. if aku ada wat kesilapan pape ke, kritik je aku nie.. bantu aku.. perbaiki diri aku nie.. sebab aku nie merupakan insan yang selalu melakukan kesilapan.. so please help me okey.. dan pada pengguna blog jugak, katekan la blog korang tue, blog public.. mean korang bagi orang tengok dan baca blog korang la.. macam blog aku nie, kate kan la korang tulis something bad or pape la and ada yang komen terok gile bahase diorang.. ce amik iktibar ape yang dikatekan oleh diorang...

tapi kalu la ape yang dikomenkan itu sangat terok bahase nye sampaikan korang sakit ati.. korang delete je.. dan wat la blog korang tue blog peribadi.. haaa.. senang.. tak ada sape nak komen blog korang tue.. name pon blog peribadi.. kalu nak bagi orang tertentu bace, invite dia ke blog korang.. and dia kompem kompem akan bace blog korang.. hehehe..

Comments

Amyra Husna said…
sokong! dan perlu banyak mentabahkan diri dalam bab2 kritik-mengkritik ni hehe
Lelaki Gentle said…
kan~~..
tapi tue la orang sekarang aty sensitif gile..
kene kritik sikit je, mule la cakap bkn2..
adesssss

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^