I Love Zikir.. Ngeeeeee

- Assalamualaikum -
Walaupon aku tau aku dah jarang jarang sangat tulis cerita aku dalam blog ni, tapi bila aku dengar music yang aku letak dalam ni, aku rase best sangat. Rase macam romantik pon ada. kadang tu rase macam lagu ni buatkan aku sangat happy pon ada. hahaha.


Tapi pada yang merasekan music aku ni sangat annoying, aku mintak maaf la. aku tak suka sangat dengar orang menyanyi. Aku lagi suka dengar music instrument daripada music biasa. Tapi tengok jugak la mood aku kan nak dengar instrument ape. Kadang kadang aku tak boleh jugak dengar music macam ni. kadang aku lebih selesa dengar Zikir. Sebab zikir ni lebih selesa dengar daripada semua lagu. Hehehe..


Emmm.. Ada lagi beberape minit je lagi nak berbuka. Tapi aku rase mengantuk pulak. Adesssss..
hahhaha. Okey lah aku nak chow. Makanan berbuka pon belum beli lagi ni. hahahha. Assalamualaikum. Chow dulu.


Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh