If You Are My Girl

.
.
- Assalammualaikum -
~ Hello There ~
Aku kadang rusing dengan diri aku. Adakah aku benar benar layak untuk mencintai seseorang wanita? Adakah pada usia aku ni betul betul sedia menerima seseorang. Bukan apa, aku pernah ditinggalkan tanpa jawapan. Dihina. Ditipu. Tapi kadang aku malas nak fikir pasal tu. Setiap orang berbeza tapi persoalannye layak ke aku mencintai seseorang wanita itu? Huhuhu.
.
.
Hye hye. Walaupon aku cakap macam tu, aku bukan gay okey. Hahaha. Aku cuma persoalkan tentang diri aku. Tapi kan aku kadang tak paham dengan diri aku, sesetengah perempuan, aku layan dia baik baik. Bak lelaki gentlemen. Gitu sekali aku layan sesetengah perempuan. Tapi tu bukan la bermakna aku suka pada diorang. Orang yang aku rase aku selesa dengan dia, dia akan dapat layanan kurang baik daripada aku. Bukan aku nak memilih ke ape, cuma aku tak sengaja, tapi dah spontan. Tapi kan kalau aku layan diorang macam orang lain, aku takot dia akan nampak diri aku yang kasar ni dan mula la cakap bukan bukan.
.
.
Aku ada gadis yang aku minat, dia aku layan tak baik. Tapi tak ada la aku berniat nak menyakiti ati dia, cuma aku layan dia supaya dia selesa dengan diri aku sebenar. Mudah mudahan jika dia adalah jodoh aku, dia akan paham kenape aku layan dia macam tu. Kasar aku cuma dari bahasa. Tapi aku tak akan menyakiti dia. Tapi dia akan terase dengan aku sebab aku layan dia macam aku tak minat dia. Bukan ape, kalau dia bukan jodoh aku, bukan ke aku yang sakit nanti. Lagipon kalau aku layan kasar pon, kalau dia benci aku pon, dia takkan sakit ati sangat dengan aku.  Hehehe. Buat status sekarang, aku tau dia suka aku dan aku suka dia, cuma aku tak mau declare dengan dia. Kalau family dia terima aku si gemok hodoh ni, baru aku suruh family aku datang meminang dia. Sebab itu baru la sebenar benar couple halal walaupon haram bersentuhan, berdua duaan tapi halal dari Islam yang sebenar. Cuma aku masih tunggu masa. Hope kami ada jodoh. Amin.
.

.
Okey la. Di bulan Ramadhan ni, baik kita luangkan masa untuk beribadah. Banyak pahala. Okey. Aku chow dulu. Assalammualaikum. Bye bye.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh