Kouta Tanpa Had?


.
- Assalammualaikum -
« Selamat Sejahtera »
.
.
Entry aku kali ni tak ada la panjang mana tapi aku just tanya beberapa soalan je untuk korang. Lepas korang jawab soalan aku, aku akan balas komen korang dan aku akan bagitau info berguna pada korang. Trust me.
.
1) Kalau ada orang jual simkad just for internet 200 gigabytes berharga bawah rm300 sebulan, korang sanggup beli ke tak?
.
2) korang tau kan tentang sim ghost. Persoalan aku, kalau korang jumpe orang jual simkad ghost 60gb, harga nye rm100 ke atas, korang berani beli ke tak?
.
.
2 soalan itu je aku nak tanye dekat korang. Haaaa jawab je la.. hehehhe.

Comments

Ikhtiari said…
ironinya, KOS internet aku sebuln rm35 unlimited. Kalu nk bole pm. . sim biru only. (xnk sebut telco) . Huhu. ~ Yang caj mahal2 tu macam nak kaut untung je.
Mr. Saboler said…
Hahaha.. hebat.. terbaik laaa.. tapi tak pe bro. Yang sedia ada ni pon okey dah.. haha
Mr. Saboler said…
Hahaha.. hebat.. terbaik laaa.. tapi tak pe bro. Yang sedia ada ni pon okey dah.. haha

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh