Abang Fesi??

Assalamualaikum..


aduhhhhhh... bile aku nak jadi garang nie ek.. adehhhhhh... sem nie aku menjadi ketua fesi.. agak agak ramai ke ek yang bakal dengar cakap aku..

tadi saje je kot aku bergurau sende dengan member member fesi nie.. bergurau je kot.. aku cakap dengan diorang yang bahagian pemilihan kumpulan adalah random.. aku tak nak diorang 1 group dengan member member diorang.. bukan ape.. biar kan diorang kenal member member yang laen.. biar rapat dengan yang laen.. baru la boleh jadi pasukan yang hebat kan nanti..

lagi satu sebab kenape aku nak diorang dengan orang laen sebab kate kan la diorang 1 group dengan musuh diorang, haaaa.. tak kan la diorang nak gadoh depan junior kot.. tak malu ker.. lagi pon sampai bile diorang nak gadoh.. sampai mati ker.. ye.. aku memang tak paham masalah diorang.. tapi gadoh tue tak boleh berbaek semule ker???

haaaa.. aku malas nak tolong jawab kan.. pikir pikir la sendiri... masing masing kene la mengaku salah gak kan.. kalu tak sape lagi nak mengaku salah.. betol tak.. hehehhee...

okey la korang.. aku nak study dengan minda aku nie.. esok ada UJIAN Khas yang melibatkan FIZIKAL MENTAL... adehhhhhh.. agak agak ape la UJIAN tue ek?? huhu

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh