Salah Sangka Boh Bahagian I

Assalamualaikum...

kali nie aku nak cakap pasal aku.. bukan pasal orang lagi.. hehe.. da stop da cite pasal orang laen.. pehhhhh.. kali nie aku nak cakap pasal my bad luck.. MALANG tak berbau lagi menyakitkan tapi tak luke la ek.. hahahaa..

sepanjang minggu nie, sume politeknik Malaysia semuanye bercuti termasok la aku student nie.. dan start ari jumaat ari tue bersamaan 21 haribulan 12 tahun 2012 (siap tulis lagi tue.. hahahha) aku pergi ke KELANTAN.. tapi pics aku kat kelantan tak ada la.. sebab tak banyak pon aku bergamba kat sane.. tapi banyak kat Terengganu.. aku pergi sane pon trip family day member aku kat muar nie a.k.a member roommate aku la.. 

okey.. sepanjang perjalanan tue aku memang epi gile.. siyes epi.. sebab aku dok dalam bas tue aku tak diam boh.. sebab aku ada bahan mengacau kat dalam bas tue.. hahahah.. sian orang tue.. hahaha.. tapi ari ahad petang tue aku dapat mesej.. pehhhh sakit boh.. banyak gile mesej yang menyuruh aku naek ke HEP kat poli aku.. sebab nye 1 je.. duet PT tak masok lagi laaa.. dan ada la 2 ke 3 mesej yang pakse aku turun poli.. nasib baek trip nie lalu poli.. so aku pon turon la poli ari isnin pagi dalam kul 1 pagi gak la sampai tue.. sampai sampai je memang aku sorang je.. 

wat pengetahuan sume, poli aku nie ada kes banyak pasal MAKHLUK halus. tapi aku tak takot pon.. Allah always beside me.. hehe.. dan ari pagi tue aku bangun pagi dalam kul 10 pagi, aku bergegas ke HEP tapi.. pehhhhh.. hampeh beb.. HEP CLOSES.. sia sia je aku tron poli ari tue... huhuhuhu.. last last aku pon balek la umah.. kecewe beb.. datang poli tapi tak ada hasil.. malang gile...

haaaa... dia nie la yang selalu jadi bahan ketawe.. tapi dia nie sporting bohhh.. 
siap boleh balas lagi tue.. hahaha

yum yum enak gile makan aiskrim time ujan.. hahah

mencari bahan nak kene kan orang lagi.. hahaha

jum solat same same..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks