Kerinduan Mengatasi Segale Galenye

Assalamualaikum



Dasyat betol kuasa rindu nie.. padahal orang yang aku rindu nie just kawan or maybe lebih daripada kawan kot.. tapi kebetulan tue kadang membuatkan kami rase nak sangat saling berhubung.. walaupon dia larang aku punye lame.. tapi kerinduan tue nak berborak pada dia tak dapat diatasi.. hehehe

petang tadi sebenarnye aku nak je mesej dia.. siyes beb.. da 3 bulan lebih kot aku tak dengar sore dia.. walaupon kami nie just kawan.. maybe la kawan sebab dia da ada pakwe.. so tak kan aku nak rampas dia kan.. aku bukan jenis perampas pon.. bagi aku if ada jodoh, ada la nanti.. nanti aku perkenalkan jodoh aku if ada la.. sebab sekarang nie pon aku single lagi.. hehehe

sebut pasal dia yang aku rindu ne.. aku memang rindu kat dia.. tapi aku ingat aku nak mesej dia.. nak SMS dia.. bile kenangkan warning dia.. aku pon tak jadi.. tapi tak sangke lak emel dia lak datang.. dia chat ngan aku.. tapi dia wat wat tak kenal aku la.. padahal aku kenal emel dia.. hehehhe.. tak lame pon dia menipu aku.. sebab aku kenal dia.. dia tak pandai menipu.. kalu dia tipu, nanti makin ke dalam lesung pipit dia tue.. hehehe.. i guess la.. tak tau betol ke tak.. hahaha

by da way.. siyes aku seronok la.. walaupon tak gentle, sebab dia yang start chat, tapi best la.. sebab dapat borak ngan dia kan.. hehehe.. okey la.. aku nak pegi kol dia jap.. da lame kot tak dengar sore dia.. rindu lak.. haha.. tata..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh