Cinta Alam..

Assalamualaikum..

adehhhhhhhhhhh... korang sume duduk mane ek?? tak rase ke kepanasan global sekarang?? huhuhuhu.. aku yang duduk bilik umah aku nie pon kadang kadang terase bahang dia.. walaupon kipas da pasang no 5 da.. tapi masih jugak terase.. hehehehe..

hahaha.. gurau je la.. sekarang kan musim ujan.. terase lak kan kepanasan global nie?? yang perasan nye cuaca da brubah la.. betol tak.. hehehe

hehehe.. sebenarnye ari nie aku lame jugak tersadai kat kebun ayah aku.. aku buat penanaman semule pokok getah.. siyes penat beb.. tapi tak pe aku kan anak KAMPUNG.. hehehe...

bab energy aku tak kesah.. body aku kuat.. so keje tadi tue boleh la tahan penat.. tapi sape bukan anak kampung.. tak tau la.. korang larat tak wat 7 baris panjang and 40 buah pokok dalam 1 baris.. kalu da 7 baris, haaaaa.. banyak tue...

hehehhe.. by da way.. hujan telah hentikan pekejaan aku tadi.. tepat jam kul 4 petang gak la abis tadi.. ada lagi 200 pokok lagi yang belum tanam... tapi tanam esok je la.. tue pon kalu aku sihat la.. hehee

sebenarnye nie.. aku demam terok nie.. akibat balek tadi la.. meredah ujan lebat.. sampaikan pandang depan pon tak nampak sangat.. and basah kuyup aku diwatnye.. hahaha

adehhhhhh.. da la.. aku nak makan ubat jap.. then nak masok tido.. panas nie badan aku nie.. huhuhu




Comments

elyna mirsada said…
bgusler smoga berhasil yer..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh