Aku Memang Tak Layak

Assalamualaikum..
aku rase aku sangat la terok.. terok gile.. DIA sakit mase aku sebuk gile mase minggu MSK ari tue.. aku tak ada mase langsung nak layan dia.. last aku kol dia time tue dia batuk kuat gile..
aku tak tau la ape nak jadi ngan diri aku kali nie.. da la aku janji ngan dia, aku janji aku akan bersame ngan dia tak kire dia cam ne pon.. tapi.. bile dia sakit terok sampai koma lagi, aku tak tau la.. aku tak tau nak cakap ape ngan diri aku nie..
Ya Allah.. time nie satu satu dugaan timpa kat aku.. da la orang start mengate MSK kali nie.. aku benci betol bile diorang mengata MSK kali nie.. laen kali kalu nak sangat nak mndidik budak ngan MSK kali nie, isi la borang untuk jadi fesi.. tak pon.. mehhh ar bantu.. tak yah dok diam je.. mara la nie kan..
Aku tau la aku memang tak garang.. tapi kalu budak budak kali nie dengar kate dengar cakap, tak lambat sangat masok dewan, tak kan la aku nak mara kan.. aku tegas tegas gak.. tapi tak ada la aku nak kejam sangat ngan diorang kali nie.. kalu kite wat sume serupe macam MSK dulu, siap dende terok terok blake, tue bukan menghukum orang tau.. tapi membalas dendam.. MEMBALAS  D E N D A M..
da la.. wat aku stress je la ngan bende alah kecik tue.. nie aku ngah pikir pasal DIA.. dia sakit.. aku nak jumpe pon tak boleh.. aduhhhhh... cam ner nie.. help... huhuhu

Comments

Anonymous said…
betul tu! xbaik balas dendam kat junior. kalau dorang denga kate, xyah la nak marah x tentu pasal en..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks