Serius Gile Kan Awak

assalamualaikum..
hai hai.. aku da gile nie.. help.. give me 1 CPR.. helpppppppp... some one.. i falling love with her....
serius aku memang gila kan dia.. tapi aku gile nie bukan gile sawan ke ape.
tapi aku gile cinta dengan si dia.. alamak aiiii... siyes da gile aku nie..
kisahnye cam nie.. kan aku ada cakap pasal kebetulan semalam kan.. okey.. pagi tadi dia kol aku.. ye la dia guna celcom.. aku lak gune maxis.. aku ada kerdit maxis tue.. tapi dia nak kol aku.. aku layan je le..
okey time borak borak tue aku saje borak pasal diri aku.. sebab biasa dia cakap biasa je.. tapi bile aku mengusik 1 cerite tue.. dia menjadi laen.. dan membuatkan aku jadi suke pada dia.. nak tau ape bende tue??
sore dia daripada biasa jadi manje.. welaweiiii.. comel beb.. luruh aty aku diwatnye.. hehehe.. dan siyes.. aku cinte kan dia.. sangat sangat cinte kan dia.. hehehehe.. okey la..
aku nak ce kol dia.. nak tau.. kot kot dia.masih marah lagi ke kat aku.. hehehe.. okey.. tata..
#ps: gamba tue di saat aku menunggu cintanya datang pada KU.. hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks