I Have My Reason



Mungkin ada yang tertanye tanye kenape aku tulis cerite kawan aku nie.. Bukan korang kenal pon.. Nak kenal pon tak kan.. Ada jugak yang pikir, peduli ape aku dengan kawan kau.. Kawan kau tue kau punye pasal laaa.. Aku tak nak amik tau.. Kan ada yang pikir macam tue kan.. Tapi aku ada sebab aku tersendiri kenape aku tulis cerite kawan aku nie dalam blog aku nie.. Hehehe..

Alasan terbesar aku sebenarnye ialah aku nie cepat pelupe semua bende.. Lebih kurang macam penyakit amnesia jugak laaa.. Sebab tue aku tak nak lupekan diorang nie, aku nak ingat tentang diorang nie walaupon kami telah berpisah jaoh.. So aku harap dengan entry aku tue, bukan setakat aku je tapi kawan aku jugak tak kan lupe kan aku.. Hehehe.. Tapi persoalan nye adakah diorang pon pikir same macam aku ataupon sebalik nye?? Haaaa.. Tue wallahu a'lam laaa.. Hanya allah yang tau perasaan diorang.. Hehehe..

Tapi kan.. Aku amat amat la mengharapkan diorang semua akan mengintati aku yang jahat nie dan banyak beri masalah pada diorang semua.. Hehehe..


Comments

Norain Yusoff said…
huhu..samelah ngn ain.. suka lupa org2 yg baru kenal.. ingt muka jek.. kita nih pemalu :P
Lelaki Gentle said…
Norain Yusoff owhhh.. ain senang lupe orang baru2 ker? LG tak mudah lupe pada orang baru tapi kalau orang lame lame, insya'Allah, LG sangat mudah lupa..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks