Jangan Tengok Muke Aku

Hiasan semate mate

Mesti korang tertanye tanye kenape aku cakap jangan tengok muke aku.. sebab nye kan bile korang tengok muke aku macam tue, mesti korang akan cakap aku nie mudah dapat kawan.. betol tak.. jawapan nye ialah SALAH.. sebab aku nie paling susah dapat kawan.. Face to face tue mungkin la senang. tapi kalau dalam dunia alam cyber nie, haaaaa sorry la.. aku paling susah berkawan.. bukan aku tak gunekan cara same untuk berkawan dengan orang, tapi orang tak berkawan dengan aku.. percaya tak? mesti la tak kan.. kalau kawan kawan aku bace nie, mesti dia cakap aku poyo punye laaa.. sebab nye pada diorang, diorang selalu nampak aku nie mudah berkawan.. tapi tue sume face to face je beb.. bukan dalam alam cyber pon..

bile aku nak berkawan dengan orang di alam cyber nie, ayat berkawan nie same je macam aku buat kawan di alam maya nie.. yang beza nye, bile aku anta mesej pada orang, aku rase kan mesej aku tue tak sampai pon kat diorang.. tue yang aku heran.. kalau nak cakap aku gune line, memang tak la.. aku gune wifi rumah beb.. mustahil tak sampai.. owhhhh.. jap.. maybe diorang offline kot.. pikir positif jap..

aku nie bab berkawan mudah je nak bermesra dan jadi rapat gile.. tapi yang jadikan aku nie tak mudah dapat kawan tue, aku rase la silap aku nie pada cara aku mesej pada diorang kot.. tapi kan kalau la korang yang bace nie power bab problem aku nie, ce korang ajar aku.. nak jugak kawan di alam cyber nie gak kan.. kalau korang reti, pleaseeeee ajar aku beb.. aku nak belajar jugak beb.. pleaseeeeee... 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh