PakCik Gentle


ari nie aku sangat sangat bosan.. sampaikan nak tulis cite pe kat blog pon aku tak tau.. so bile bosan tue aku pon merayap rayap dalam blog aku.. dalam mase merayap rayap tue, anak buah aku Balqis datang kat aku dan tanye aku pasal blog aku nie..

Balqis: Pakcik, ini ape pakcik?
Aku: ini name nye lelaki gentle..
Balqis: Lelaki "gentyel" itu ape pakcik?
Aku: Lelaki gentle tue pakcik.. Gentle maksud macam seorang lelaki yang berani, sanggup buat apa saja dia nak.. 
Balqis: Owhhhhh.. kayau macam tu, nape pakcik tak gune name PakCik Gentyel je? sesuai dengan pakcik..
Aku: Pakcik Gentle? okey jugak tu.. nanti pakcik tukar ek.. demi anak buah pakcik yang bijak nie ek..

maaf la.. anak buah aku pelat sikit.. so sebutan orang puteh tue dia bukan reti cakap pon.. tapi kan.. berkenaan dengan ape dengan anak buah aku cakap tue, aku rase memang idea tue menarik.. tapi dalam mase yang same, aku rase macam tua sangat pulak gune name pakcik tue.. hahahaha... 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^