Penat Jugak Jadi Seorang Pak Cik Nie



ari nie serius aku sangat sangat letih gile.. walaupon aku nie da lame jadi seorang pak cik kepada anak akak aku, tapi tak ada la selalu aku kene jage anak dia.. dan yang paling terok gile nye, AKU PANDAI LA PULAK BUAT SUSU UNTUK ANAK BUAH AKU NIE??? arghhhhhhh... >,<"

memang aku serius laaa aku penat gile seharian menjage anak buah aku.. penat main main tue tak laaa.. tapi yang penat gile bile diorang menangis, puas aku pujuk tapi tak henti henti menangis.. nie yang paling paling penat yang pernah aku alami selain aku penat memikir buat coding untuk website seorang diri.. penat beb.. tapi ari nie sehari suntuk menjage diorang.. huhuhu..

bile aku nak berehat, haaaa paham paham la perangai budak kecik macam mane.. diorang jadikan badan aku nie macam kuda.. diorang duduk belakang aku and tarik rambut aku pas tue wat aku seperti kuda diorang... arghhhhh.. penat beb.. tapi alhamdulillah, diorang da tido akhir sekarang nie.. kalau tak tido lagi time, aku tak tau laa ape diorang nak buat kat aku lagi.. agak agak nye aku jadi kuda diorang lagi kot.. huhuhu...


tengok tue, penat melayan Qisya menangis.. last last dia tertido berdiri lak.. aiyoooooo..


haaa.. nie baby baru akak aku.. name dia panjang gile dan unik.. tapi aku panggil qairin je.. hehehe


yang atas tue, Balqis dan yang bawah tue korang kenal kan, Qisya.. penat beb melayan diorang nie.. huhu.. nasib baik diorang da tido.. lege cikit.. hehe


Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh